Matriculació 23/24

matricula 23-24

? Ja pots consultar les llistes definitives d’admissió en Infantil i Primària.

➡️ Tota la informació en telematricula.es

En el cas d’haver sigut admés en el CEIP Penyagolosa, en el procés d’admissió per al curs 2023/2024, t’indiquem a continuació les accions que has de realitzar per a dur a terme la matrícula.

Aquest curs la matrícula presencial podrà realitzar-se del 22 de juny al 6 de juliol de 2023.

Posa’t en contacte amb nosaltres, en horari de secretaria de 9 a 10, per realitzar la matrícula de manera presencial.

Consulteu l’apartat Documentació a aportar per a saber quins documents cal entregar.

Documentació a aportar (presencial):

S’hauran de portar els originals i una fotocòpia per a contrastar.

Documentació de Matriculació:

1. Llibre de Família.
  2. DNI/NIE/Passaport del pare, mare o tutor.
  3. DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a (si tinguera).
  4. Targeta SIP de l’alumne/a (sanitària).
  5. Foto tipus carnet de l’alumne/a. (6 fotografies)
  6. Quan es tracte d’alumnat amb escolaritat anterior, cal presentar el certificat de sol·licitud de baixa del centre de procedència, amb expressió de la seua situació acadèmica. NO ÉS NECESSARI, EN EL CAS DE PRIMÀRIA, SI HA CURSAT INFANTIL AL CENTRE.
  7. Sentència de divorci o conveni regulador en el cas d’alumnat els progenitors del qual no convisquen junts o de limitació de la pàtria potestat.
  8. Rebut de la llum o de l’aigua o bé el contracte de lloguer per tal de justificar l’adreça del domicili familiar.