Activitats de l’SME

sme logo

Estimades famílies,

Des de l’ajuntament ens ofereixen unes activitats esportives en horari de 16:00 a 17:00 hores, organitzades per l’SME per complementar l’oferta d’activitats de jornada contínua. Hi haurà 3 grups:

GRUP A: alumnat de 1r i 2n de Primària (dimarts i dijous). GRUP B: alumnat de 3r i 4t de Primària (dilluns i dimecres). GRUP C: alumnat de 5é i 6é de Primària (dimarts i dijous).

El nombre màxim d’alumnat per grup és de 15 xiquets/es. Per a la selecció dels participants, es tindran en compte els següents criteris aprovats en Consell Escolar:

1. Usuaris de menjador i activitats extraescolars per ordre d’inscripció.
  2. Usuaris de menjador per ordre d’inscripció.
  3. Resta d’alumnat per ordre d’inscripció.

Les activitats començaran el dia 16 d’octubre.

Des del centre, comunicarem a les famílies l’alumnat admès a aquestes activitats. L’alumnat restant, passarà a una llista d’espera i es tindran en compte si es generen baixes.

Per formalitzar la inscripció, heu d’emplenar i enviar el següent formulari online (data límit 11 d’octubre).