PIIE: Aules de Natura

Amb el nostre projecte d’innovació, “Transformem els espais d’aprenentatge: Aules de Natura”, volem crear una escola de qualitat ambiental amb els següents objectius:

1. Aprendre a ser respectuós amb la vida de tots els éssers vius.
  2. Aprendre a fer un ús sostenible de la biodiversitat, a prendre decisions i a solucionar problemes:  malbaratament i pèrdua dels recursos, contaminació, …etc.
  3. Aprendre a viure junts, respectant cultures, visions i sabers diferents. A viure amb menys perquè més visquen millor.

Fonamentem el nostre projecte en 3 pilars fonamentals: la millora de la qualitat ambiental de l’entorn escolar, la innovació i la qualitat educativa i la participació de tota la comunitat educativa incloent diferents agents externs al centre com són els educadors mediambientals, el Magnífic Ajuntament de Borriana i la Cooperativa de Sant Josep.

Treballant de manera conjunta pretenem desenvolupar les següents competències en el nostre alumnat:

• Comprensió de reptes per a la sostenibilitat i aportació de solucions.
  • Exploració, investigació i aprenentatge a través del joc.
  • Observació, motivació i curiositat: tasques vivencials i experiencials.
  • Empoderament: accions pràctiques per a la transformació.
  • Principis d’igualtat i inclusió: actituds i valors, treball en equip.
  • Desenvolupament de la competència per excel·lència: la creativitat.

T’animem a participar!