Portfolio Europeu de Llengües (PEL)

Al curs 2014/2015 vam iniciar el procés d’implentació del programa europeu “Portfolio Europeu de Llengües”.

Els objectius a desenvolupar són els següents:

a) Fer conscient al nostre alumnat de les llengües i cultures que l’envolten.

b) Iniciar al nostre alumnat en processos de metacognició, metallenguatge i autoavaluació.

c) Ensenyar les 3 llengües de l’escola amb una metodologia comunicativa i funcional.

d) Treballar de forma coordinada pel que fa a l’ensenyament de llengües.

e) Introduir a l’alumnat en l’ús i funcionament del seu primer portfolio.

f) Fomentar el gust per aprendre llengües.

El darrer 25 de novembre de 2015, el nostre centre va participar en unes Jornades de difusió del Portfolio Europeu de Llengües amb una ponència representada per la coordinadora d’este projecte, Ana Muñoz i dues companyes d’Educació Infantil, Lorena Tormos i Silvia Carratalá.

A la comunicació, anomenada “Cooking Portfolio: Lollipop recipe”, es va fer un resum de totes les activitats que s’havien implementat durant els dos primers anys d’implantació d’este projecte a la nostra escola.

Ací podeu veure el cartell de divulgació de les jornades:

Portfolio_Valencia_2015