Menjador: notícies

Les activitats desenvolupades en el temps del menjador escolar durant al curs 22/23 han sigut:

XARRADA SOBRE ALIMENTACIÓ SALUDABLE

El passat 2 de desembre de 2022, l’alumnat del primer cicle d’Educació Primària va assistir a una xarrada sobre alimentació saludable a càrrec de la nutricionista de l’empresa del menjador escolar, Serunión.

serunión charla alimentación

Aquesta sessió forma part del servei Serunión Educa, i està integrat dins del projecte educatiu d’aquesta empresa per al nostre servei de menjador. El seu objectiu és fomentar l’Educació per a la salut, creant hàbits saludables, educant en una alimentació equilibrada i promovent la vida activa.

DECOREM EL MENJADOR ESCOLAR EN NADAL

fàbrica somnis

Com a part del centre, el menjador escolar també ha volgut participar de la decoració nadalenca. L’equip de monitores de Serunion, en col.laboració de tot l’alumnat que fa ús d’aquest servei, ha creat aquest magnífic mural que porta per títol “La fàbrica dels somnis”. És una perfecta analogia dels valors que volem impulsar durant aquesta època, ja que, els vertaders regals que hem de fer arribar al nostre alumnat són la pau, el respecte, l’amor, l’empatia, la llibertat i la solidaritat.

CONCURS DE DESDEJUNI SALUDABLE

Elena Serrano Ayza ha estat la guanyadora de la cistella del concurs de desdejuni saludable organitzat per l’empresa de menjador escolar, Serunion Castelló.

Agraïm a tots i totes la vostra participació i esperem que hàgeu gaudit molt del vostre desdejuni.

DESDEJUNI ELENA 2

CONCURS: L’ESMORZAR MANTÍN LA MENT DESPERTA

CONCURS MENJADOR

Ja tenim guanyador del concurs “L’esmorzar mantín la ment desperta”, organitzat per l’empresa de menjador escolar Serunion: Carles Castillo Altava, d’Educació Infantil 5 anys. En gratitud per la seua participació, la seua família i ell han rebut un lot d’alimentació saludable.

Enhorabona Carles!

I CONCURS FALLER AL MENJADOR: PREMI INGENI I GRÀCIA

NINOT SERUNIÓN COMPLETO

El menjador del nostre centre, juntament amb altres escoles de Borriana i de la resta de la Comunitat Valenciana, ha participat en el I Concurs Faller “Desperta el teu artista faller”, organitzat per l’empresa Serunion dins del seu programa Serunion Educa.

Enhorabona a l’equip de monitoratge del nostre centre i a tot l’alumnat que ha participat. El vostre esforç ens ha fet mereixedors i mereixedores del premi “Ingeni i gràcia”.