SEGON CICLE AL MUSICOTEATRE

El dimecres 28 d'octubre varen visitar l'escola dos xiques molt simpàtiques. ens varen contar la història del Xicotet Príncep, també ens varen tocar diverses melodies molt boniques.

La història va ser molt bonica i feta amb molta imaginació.

La nostra mestra Pili ens va acompanyar i tot el que vam fer va ser per alegrar la vesprada i per veure una història com tots el anys. Aquesta any ha sigut diferent perquè un virus per tot el món que es diu coronavirus COVID-19.

L'espectacle musical va ser a les 15:15 i ho passarem genial, vam anar 4t A i 4t B i mitja part de sisé, va ser una vesprada inoblidable.

la història la vam veure per una televisió perque era amb purpurina i no es podia fer a l'escola, m'agradà molt però el que més em va impresionar va ser els dibuixos amb purpurina.

Alba Espinosa Martínez 4t B