Participació del CRN de Calçat en AVANT-FPiERE

L’IES Sixto Marco ha participat per primera vegada com a Centre de Referència Nacional de Calçat en l’exposició AVANT-FPiERE celebrada a València durant els dies 14, 15 i 16 de desembre. En aquesta ocasió, a més de comptar amb el Departament de Pell de l’IES Sixto Marco, també es va comptar amb la participació del Departament de Pell de l’IES La Torreta d’Elda, com a subseu del CRN de calçat, i l’institut tecnològic INESCOP, també d’Elda, com a centre tecnològic associat.

La presència d’alumnes va ser molt important, ja que es concentrava tota la Formació Professional de la Comunitat Valenciana i van acudir alumnes de les tres províncies per a poder observar els diferents tallers, exposicions, desfilades i competicions que es van desenvolupar durant aquests dies. A aquesta exposició també van ser diversos grups del Sixto Marco dels nivells d’ESO i de Cicles Formatius de la Bàsica, Grau Mitjà i Grau Superior.

Ací us deixem unes quantes fotografies de l’esdeveniment.