Qualitat i millora contínua

Link de acceso

Projecte Educatiu

L'IES Verge del Remei és un Centre Educatiu públic, amb una clara vocació de servei a la Comunitat i un ensenyament de qualitat basada en la millora contínua. Els principis de qualitat venen recollits en la nostra POLÍTICA DE QUALITAT

Els Cicles Formatius de l'IES Verge del Remei tenen com a objectiu la implantació d'un Pla d'Assegurament de la Qualitat, de cara a la incorporació en el Programa Qualitas de la Xarxa Novigi de la Conselleria d’Educació de la Comunitat Valenciana, i en un futur pròxim obtindre la certificació sota la norma ISO 9001.

Pretenem aconseguir una gestió de qualitat en els nostres cicles formatius i una millora contínua que:

Complisca amb les expectatives i necessitats educatives de l'alumnat.
Satisfaça a les nostres empreses col·laboradores.
Contribuïsca a la consecució dels objectius que la societat li assigna com a institució educativa i centre de formació.

MISISÓ

La formació dels nostres alumnes de Cicles Formatius i FP Bàsica i la seua incorporació amb èxit al món laboral.

Volem aconseguir una formació integral de l'alumnat que permeta el seu desenvolupament humà, li capacite per a la vida en societat i per al seu desenvolupament professional i potencie al màxim les capacitats individuals atenent la seua diversitat i expectatives.

EQUIP QUALITAS

VISIÓ: què volem ser?

Volem ser un centre educatiu d'FP públic reconegut en el nostre entorn per:

Un ensenyament personalitzat, basada en metodologies actives que servisquen com a base del desenvolupament integral del nostre alumnat.
La formació permanent dels professors i la incorporació de les noves tecnologies, com a compromís ineludible en l'activitat educativa.
Qualitat en la formació humana respectant la llibertat individual dels alumnes.
La integració en la realitat laboral, social i cultural de l'entorn
La millora de l'èxit acadèmic, la igualtat d'oportunitats, les competències personals, socials i professionals i la inserció laboral.
Obertura del centre cap a la comunitat i el món professional i laboral.
La responsabilitat, el treball ben realitzat i el respecte en les relacions interpersonals.
Una gestió adaptada als sistemes de qualitat.

VALORS: en què creiem?

• Formació i millora contínua, realitzant plans de formació establits i realitzant revisions periòdiques.
    Solidaritat enfront de les injustícies del món, desenvolupant una actitud crítica i presa de postura enfront dels grans desequilibris actuals.
    Respecte i responsabilitat, acceptant les diferències personals i l'atenció dels béns comuns i l'entorn.
    Ambient disciplinat i obert al mateix temps fomentant un clima de treball i convivència en el qual es respecte i valore l'autoritat sense perdre la llibertat individual.
    Treball en equip per a impulsar i desenvolupar la nostra labor educativa.
    Realitzar la nostra labor docent, aprofitant al màxim els nostres recursos des d'un enfocament sostenible i respectuós amb el medi ambient.
Mapa Procesos WEB OK
Organigrama