L’alumne Iker Ragüés Romá guanya la beca “Fundació Amancio Ortega”

Des de l’IES Serra Mariola de Muro felicitem el nostre alumne de 4t d’ESO, Iker Ragüés Romá, per haver guanyat la prestigiosa beca de la Fundació Amancio Otega i poder cursar 1r de batxillerar l’any que ve als Estats Units.

A la convocatòria van competir més de 10.000 estudiants de tot l’estat, amb els millors expedients acadèmics. La fundació concedeix 400 beques perquè els alumnes més destacats de 4t d’ESO puguen continuar 1r de Batxillerat en un centre de l’estranger, d’Estats Units o Canadà.

Superar el procés de selecció no era gens fàcil: a més d’una prova d’anglés en línia havien de tindre un excel·lent expedient acadèmic i nivell de renta adequat per a passar a la fase següent: l’entrevista personal i la prova oral d’anglés, de la qual han exit els becats. Cal assenyalar que altres tres alumnes de l’IES Serra Mariola van superar la fase de preselecció. Durant un curs complet, els becats assisteixen a classes i conviuen amb una família amfitriona, per a viure una experència enriquidora tant a nivell personal com acadèmic.

Enhorabona, Iker!