L’objectiu d’aquesta presentació és donar a conéixer no sols l’existència, sinó també les possibilitats de treball que ofereix l’Aula Emprén.

A hores d’ara, la configuració és provisional. En breu, esperem poder procedir a concretar las versió definitiva d’este espai de treball. De moment, l’equipament de l’Aula Emprén a l’abast de tot el professorat és el següent (només s’assenyalen els elements nous als quals cal afegir els altres de què ja disposava l’aula):

A) MOBILIARI

Pel que fa al mobiliari, val a dir que l’elecció n’ha estat fonamentada en qüestions tant pedagògiques com ergonòmiques.

• 4 taules model Dynamic Col·lectivitat 40×60 i 2 taules model Dynamic Col·lectivitat Trapezi 140×60. La configuració d’estes taules és molt versàtil i permet de treballar còmodament de manera individual, per parelles i, col·lectivament, fins a deu persones
  • 10 cadires Spacio de 4 potes sense braços.

B) MATERIAL TECNOLÒGIC

Pel que fa a aquest apartat, a més dels elements, hem optat pels següents:

• Ordinador portàtil Lenovo V15 i51135G7 8GB 256GB W11H 15.6’’ FHD
  • Tela Chroma de 3×4
  • Suport per a tela de fons de Chromakey, compost per 2 trípodes i una barra transversal. Altura màx. 2,70 metres i Ample màx. 3 metres.
  • Micròfon altaveu FONE 540 (usb/bluetooth)

Unitat de micròfon-altaveu USB amb tecnologia de connexió en cadena per a la realització audioconferències. És fàcil de connectar, instal·lar i utilitzar, proporcionant una qualitat d’àudio professional.

La supressió de soroll avançada ofereix una acústica extraordinària. FONE540 silencia el soroll (teclats, aires condicionats, etc.) durant l’audioconferència i garanteix una claredat d’àudio inigualable per a evitar distraccions.

Ofereix un àudio impecable per a una comunicació fluida. Gràcies a la detecció de parla bidireccional, cada cridada s’escolta com si estiguera tenint-se una conversa en persona.

Pot afegir-se una tercera comunicació en qualsevol moment i des de qualsevol lloc. La unitat de micròfon-altaveu FONE540 facilita les cridades a tres. Una forma simple, però eficaç, de tindre una reunió a tres amb una qualitat d’àudio excepcional.

Totes les persones presents a la sala, independentment de la seua ubicació, sabran en tot moment si FONE540 està encés o apagat, silenciat o inactiu gràcies als indicadors LED intel·ligents.

• Kit il·luminació de 50 W 3 panels, NEEWER 530 RGB Led Light amb APP Control, peus d’estudi i borsa de transport

Este kit inclou 3 potents llums de 50 W que proporcionen una il·luminació sense parpelleig, una temperatura de color de 3200K~5600K, un rang d’atenuació del 0~100% i colors RGB de 360°. Amb una versatilitat incomparable, aquest kit és perfecte per a vlogging, retrats, fotografia de productes, videojocs i cridades de Zoom.

L’índex de reproducció del color (CRI) ultra alt superior a 97 garanteix una reproducció de colors natural i vívida en totes les vostres fotografies. 9 escenes d’il·luminació especials per enriquir el vostre entorn de rodatge, com ara cotxe de policia, ambulància, camió de bombers, focs artificials, festa, llum de les espelmes, llamps, paparazzi i una pantalla de televisió.

Descàrrega de l’aplicació “Neewer” al telèfon intel·ligent per controlar aquestes llums. Dins de l’aplicació, podem seleccionar grups (1 C8/All) i escenes estroboscòpiques; ajustar la brillantor, la temperatura del color, la tonalitat (0~360°) i la saturació (0~100%); i deseu dos preajustos d’il·luminació preferits.

• Barra de vídeo 4K AVer VB130 amb il·luminació intel·ligent per a sales de reunions. FOV 120º

El VB130 tot-en-un és una barra de videoconferències que compta amb l’última tecnologia d’il·luminació intel·ligent per a aconseguir resultats professionals en qualsevol entorn. La barrera d’àudio d’AVER, la tecnologia beamformig i el seguiment d’àudio capturen amb precisió cada veu. L’autoenquadrament permet que tots els participants càpien en la pantalla en qüestió de segons.

Aquesta barra de vídeo presenta un ajust flexible del camp de visió (FOV) per a adaptar-se a la situació. Garanteix que el públic estiga sempre enfocat per a obtindre imatges 4K versàtils en sales de reunions o sessions grupals.

Amb l’AVer VB130, tothom és un participant important en la reunió. Una matriu de cinc micròfons “beamforming” capta amb precisió tots els sons i reprodueix les veus des de qualsevol lloc de l’habitació.

Podem gaudir de la tecnologia de menor contacte i major eficiència amb l’últim ajust de l’angle de visió impulsat per la IA. La funció de captura d’àudio de la càmera enfoca automàticament a la persona que parla. I la manera de captura d’àudio preestablit detecta i segueix la veu humana i la que es rastrejarà basant-se en rangs prefixats.

C) FUNCIONAMENT DE L’AULA

• Antiga aula 2.2.5
  • Clau especial, cal demanar-la
  • Reserva a la intranet del centre, com la resta d’aules.
  • Material molt sensible i exposat: cura reforçada.