III JORNADA D’ECONOMIA DE L’ALCOIÀ-COMTAT

El passat divendres 3 de maig es va portar a terme a l’espai Àgora la III Jornada d’Economia de l’Alcoià i el Comtat on va participar l’alumnat de primer de batxillerat que cursa la modalitat de Ciències Socials dels instituts d’educació secundària l’IES Andreu Sempere, l’IES Cotes Baixes i l’IES Pare Vitòria d’Alcoi; l’IES Pare Arques de Cocentaina i l’IES Serra de Mariola de Muro.

L’acte es va desenvolupar al llarg del matí i va tenir com a eix principal 3 xerrades dutes a terme per les universitats EDEM, ESIC i Universitat Politècnica de València. Els temes que es van tractar-hi van ser les habilitats essencials que requereixen els perfils professionals al s.XXI, la importància que té el màrqueting en l´actualitat i la necessitat que tenen les empreses d´estar en constant evolució si no volen quedar-se fora del mercat.

Amb aquest pretext es va iniciar la jornada, amb una presentació del coordinador i professor de l’IES Cotes Baixes Ángel Pascual, qui va emfatitzar que l’objectiu de la jornada era inspirar a l´alumnat amb la seua presa de decisió sobre el seu futur professional.

A més a més, i junt a les tres universitats ja anomenades, la Universitat d´Alacant, Universitat de València i Universitat Miguel Hernández van col·laborar en la jornada amb estands informatius sobre la seua oferta educativa.

El matí va ser tot un èxit i va demostrar l’excel·lent coordinació, predisposició i visió innovadora dels centres implicats, però sobretot va ser un acte on l’alumnat que va participar-hi va poder gaudir d’una jornada de convivència, respecte i aprenentatge que de segur es repetirà en properes edicions.