Web Familia 2.0

Web Família és el portal des del qual els pares podran veure les notes dels seus fills, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i activitats extraescolars, i els missatges que els docents vulguin fer arribar per aquesta via de comunicació.

Disponible també en Google Play:

Dades d’accés

Usuari: NIF del pare / mare.

Contrasenya: es proporcionada vía email des de Conselleria.

Els alumnes de 1r de la ESO han de sol·licitar l’accés a Webfamilia en la matrícula. Després de la reunió de tutors amb els pares (a meitat Octubre) les administratives activaran l’usuari de Webfamilia i rebreu al vostre correu electrònic la contrasenya d’accés.

Si tenen problemes per accedir, posat en contacte amb les administratives del Centre.

Per més informació, polse ací.

A continuació els facilitem un manual elaborat pel Centre per a configurar les notificacions de les assistències, comunicacions i qualificacions en el nostre correu electrònic per a estar al corrent immediatament de totes elles, així de com justificar les faltes a través de Web Família 2.0 – manual.