Les nostres alumnes guanyen tots els premis del cartell de la Setmana del Llibre

Amb motiu de la celebració de la XXV Setmana del Llibre, que tindrà lloc en Algemesí del 8 al 12 d’abril, el passat mes de febrer se va convocar un concurs per què alumnes de 3r i 4t d’ESO optaren a dissenyar el cartell de l’esdeveniment. Finalment, el passat 13 de març, un jurat format per representants de personal docent, de l’Ajuntament i de la Biblioteca, juntament amb una Llicenciada en Belles Arts, va decidir concedir els tres primers premis a alumnes de l’IES Sant Vicent Ferrer. Les guardonades són:

• 1r Premi: Alexandra Claudia Ignat, de 4t ESO
  • 2n Premi: Judit Llàcer Giménez, de 4t ESO
  • 3r Premi: Patricia Aparicio Romera, de 4t ESO

Un èxit del nostre alumnat i també del Departament de Dibuix del nostre centre, que una vegada més ha coordinat les actuacions de cara a participar en el concurs.

Ací podeu veure els cartells guanyadors del 1r i el 2n Premi