Jornades de prevenció de conductes addictives

Amb la col·laboració de la Unitat de Prevenció de Conductes Addictives (UPCCA)d’Algemesí, el dimarts 12 de març començarem una sèrie de jornades sobre prevenció d’addicions al nostre centre. Unes jornades incloses dins del Programa Ludens que porta a terme la UPCCA i que van adreçades a l’alumnat de 1r de Cicles de Grau Mitjà, i a 1r de Batxillerat. És a dir, alumnat al voltant dels 16/17 anys.

Les jornades estaran distribuïdes en 3 sessions. La primera va tindre lloc el passat dimarts 12, mentre que la següent serà el dimecres 27 de març. Finalment, hi haurà una jornada de seguiment / cloenda el dimarts 7 de maig.

Així mateix hi ha previst un taller de prevenció de consum de cànnabis, per a alumnat de l’ESO, el mateix mes de maig i també a través de la UPCCA d’Algemesí.