Visita a Madrid

El divendres 9 de febrer alumnat de primer i segon de batxillerat ha realitzat una visita a Madrid organitzada pel Departament de Geografia i Història.

Han visitat el Congrés dels Diputats, on han comptat amb la guia inestimable de la diputada de la nostra localitat, la senyora Marta Trenzano. La que va ser alcaldessa d’Algemesí del 2015 al 2023 els ha acompanyat en la visita de l’històric hemicicle i els ha mostrat també sales de treball ordinari dels diputats. Allí els ha explicat el seu treball i el funcionament de les lleis, fent així mateix un repàs de les institucions legislatives del nostre país.

L’alumnat d’Història de l’Art, per la seva banda, ha aprofitat el matí per visitar el Museu Reina Sofia. En el recorregut realitzat l’alumnat ha admirat i comentat les obres de  Miró, Dalí, Kandinsky o Picasso. El “Guernica” d’aquest últim autor, ha estat una parada obligatòria. També ha gaudit amb la contemplació de les obres de diverses artistes com María Blanchard, Ángeles Santos o Remei Varo.

A la vesprada, la visita del Museu del Prado ha suposat un magnífic colofó al breu però intens recorregut per la capital. En una de les pinacoteques més importants del món han admirat obres mestres d’El Bosco, Velázquez o Goya.

Moltes gràcies a la senyora Marta Trenzano per la seva amabilitat i a l’alumnat pel seu magnífic comportament.