Premis Extraordinaris ESO 2022/23

Volem donar l’enhorabona a les alumnes del centre que han aconseguit el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’ESO corresponents al curs 2022/23:

• Mar Felici Masià
  • Paula Medes Monedero

Les nostres alumnes Mar Felici Masià i Paula Medes Monedero han rebut el premi extraordinari al rendiment acadèmic 22-23. Mar va cursar l’ESO a Mª Auxiliadora i Paula va ser alumne de Santa Ana. Ara estan fent el Batxillerat en l’IES Sant Vicent Ferrer. Volem felicitar-les a elles, a les seues famílies i a tot el professorat que es va implicar en la seua formació.

RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2023, del director general d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, per la qual es publica l’annex definitiu de la Resolució de 3 d’octubre de 2023, de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, per la qual es concedixen els premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria corresponents al curs 2022-2023 [2024/31]

2024_31.pdf (gva.es)