Prevenció de riscos en l’EIM Verge del Pilar

El passat 6 de novembre, el grup de 1r d’educació infantil visitàrem l’escola municipal Verge del Pilar d’Algemesí per fer una pràctica de prevenció de riscos. Es tractava d’avaluar si tenien alguna millora a fer en el seu pla d’autoprotecció. Mª José la seua directora i Erika una de les seues mestres, ens explicaren totes aquelles preguntes que els formulàrem de prevenció, de metodologies, d’adequació de les instal·lacions per treballar amb xiquets de menys de tres anys, de recursos, de condicions laborals, de perfil de l’alumnat, de tantes i tantes coses… que aprenguérem moltíssim en les dues horetes que compartírem amb elles.

Ens regalaren tot el que saben en forma de consells per aplicar en el futur professional dels nostres futurs tècnics i, ens regalaren el seu temps de manera super generosa. Per tot això i per ser tan bones professionals que ho viuen de manera tan vocacional, moltes gràcies!