Visita a la Residència Solidaritat d’Algemesí

El passat 6 de juny l’alumnat de primer del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència va visitar la Residència Solidaritat d’Algemesí.

La Residència està composta per 6 vivendes independents destinades a persones amb diversitat funcional intel·lectual. L’alumnat va poder fer un recorregut per dos d’elles i conéixer que l’estructura d’habitatges independents, els quals disposen de sala d’estar, dormitoris individuals i dobles, cuina i bany, possibilita la promoció de l’autonomia i el respecte a la intimitat.

A més, Teresa, la directora de la residència, i Salut, la treballadora social, van explicar a l’alumnat les prestacions de la Residència ressaltant que, la principal finalitat és ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones que viuen allí segons el seu estil de vida desitjat basat en les seues preferències, capacitats i metes personals.

Va ser una experiència positiva per a l’alumnat, ja que tingué l’oportunitat de conéixer la realitat social de les persones amb diversitat funcional i formular preguntes sobre ella. Algunes de les respostes van sorprendre l’alumnat.

Teresa i Salut, gràcies per transmetre’ns la gran labor que realitzeu junt l’equip de professionals que treballen a la Residència.