Visita a la Residència Sant Vicent Ferrer d’Algemesí

El passat 31 de maig l’alumnat de primer del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència va visitar la Residència de persones majors Sant Vicente Ferrer d’Algemesí.

Inma, la directora de la Residència, va explicar a l’alumnat com és el dia a dia de les persones majors que viuen allí, les necessitats que presenten, les activitats que realitzen i la importància de ser un bon cuidador.

Va ser una experiència enriquidora per a l’alumnat, ja que va poder aplicar els coneixements adquirits en el cicle formatiu mitjançant la realització de dos activitats dirigides a cobrir una de les necessitats de les persones majors com és el manteniment actiu de les seues funcions cognitives.

Alumnat i persones majors van compartir rialles i vivències, van cantar, van ballar, van pintar flors per a elaborar un mural, i algunes alumnes se’n van anar amb un detall molt bonic, les flors dedicades per Pepa, una de les persones usuàries. Així doncs, es va crear un ambient agradable on es van establir relacions presidides per l’afecte i el respecte sent beneficiós per a tots i totes.

Gràcies Inma, per obrir-nos les portes de la residència i poder gaudir d’aquesta experiència tan gratificant tant per a l’alumnat com per a les persones usuàries de la Residència.