Projecte “Win to Win Algemesí”

El projecte “Win to Win Algemesí” està donant els seus fruits, el dimarts 9 de maig l’alumnat va gaudir de les jornades de jocs de taula que va organitzar l’Associació de jubilats i pensionistes d’Algemesí, facilitant espais de trobada entre persones joves i majors amb l’objectiu de crear xarxes de suport entre aquestes.

El dimecres 10 de maig, va ser l’alumnat qui desenvolupe el paper de docent per a ensenyar i compartir amb les persones de Tyrius (Associació de mestresses de casa d’Algemesí) els seus coneixements en les noves tecnologies, millorant l’autoestima i el benestar emocional tant de les persones majors i com de l’alumnat.

Tots dos segments socials van acabar les jornades amb il·lusió, compromís i grans llaços de connexió.