Visita de l’escriptor i il·lustrador Miguel Ángel Giner

Hui, 3 de maig, els alumnes de primer d’ESO han rebut la visita de Miguel Á. Giner Bou, guionista i il·lustrador, guardonat amb el Premio Nacional del Cómic 2019 per la novel·la gràfica El dia 3, on conta la lluita de les famílies de les víctimes de l’accident de metro de València. Aquesta visita forma part de les activitats de dinamització lectora del departament de Valencià i ha estat plantejada com la culminació de la lectura El misteri de la mansió cremada dins la col·lecció Anna Dédalus detectiu, que s’ha treballat darrerament i on l’autor fusiona novel·la i còmic.

Anna Dédalus és una agosarada adolescent, filla de dos famosos detectius donats per morts, a qui apassiona resoldre enigmes.

Durant l’entrevista, l’escriptor ens ha delectat explicant el procés creatiu de la novel·la, des d’aspectes formals a aspectes més literaris o personals.

Els alumnes han estat motivats, encuriosits i entusiasmats amb l’autor, a qui han formulat diverses preguntes. La sessió ha sigut molt estimulant i ha despertat l’interés entre l’alumnat per a continuar aprofundint en la seua obra.