Finalistes de la 12a Edició del Concurs de Pàgines Webs WAPPS.CAT

L’ALUMNAT DE SMX HA ESTAT ESCOLLIT FINALISTA DE LA 12a EDICIÓ DEL CONCURS DE DESENVOLUPAMENT DE PÀGINES WEB “WAPPS.CAT”

Els alumnes de 2n del Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX), Alex Asunción i Adrián Montoya, s’han classificat per a la fase final de la 12a Edició del Concurs de pàgines webs WAPPS.CAT amb el domini www.reformescolomer.cat desenvolupada al mòdul d’Aplicacions Web. El proper 16 de maig participaran en la gala d’entrega de premis al CosmoCaixa de Barcelona, on exposaran el seu projecte (motivació, tecnologia emprada, dificultats torbades…) i, a continuació, membres d’un jurat decidiran quin grup és finalment el guanyador de cada categoria. Els alumnes estaran recolzats pels professors que han impartit el mòdul aquest curs. Els desitgem molt bona sort i que gaudeixen de l’experiència. El treball i esforç té la seua recompensa.

Enhorabona als alumnes! Endavant IES Sant Vicent Ferrer!