Visita a la 56 Fira del Llibre de València i Recital Poètic

Dilluns 18 d’octubre l’alumnat de primer de Batxillerat A acompanyats per Gema Giner i Vicent J. Girbés ha visitat la 56 Fira del Llibre de València i ha pogut passejar per les diferents casetes que mostraven les novetats editorials.

A més, hem pogut assistir a un recital poètic de la mà de David Vid i Vicent Camps, en què han traslladat al públic assistent una mostra dels poemes que se solen estudiar en batxillerat. Entre altres, els textos recitats han sigut “Els amants” i “Cant de Vicent”, de Vicent A. Estellés, “Covardia”, del llibre Diccionari per a ociosos de Joan Fuster, i una breu escena de l’obra “El verí del teatre”, de Rodolf Sirera.

Amb aquesta activitat extraescolar s’ha pretés conéixer la importància de l’edició de llibres com a fet cultural i valorar la recitació poètica de textos com a pràctica literària.

Departament de Valencià