Ampliem la oferta formativa amb el CFGS DAW en modalitat semipresencial

Ens complau anunciar que el proper curs 2020/21 disposarem de la modalitat semipresencial del CFGS DAW (Desenvolupament d’Aplicacions Web) que completarà la oferta formativa actual en la família d’Informàtica i Comunicacions. A setembre s’obrirà un procés extraordinari d’admissió i matrícula per aquesta modalitat formativa.

23/10/2020 Posposada la presentació inicial

Hores d’ara, Conselleria encara no ens ha enviat el professorat que s’ha de fer càrrec dels ensenyaments de DAW en modalitat semipresencial. Per tant, la presentació telemàtica planificada per dilluns s’ha de posposar fins que s’incorpore el personal necessari. Es previsible que dilluns pròxim vinguen ja al centre i que la presentació es puga fer a final de setmana, però avisarem per correu amb la data exacta una vegada incorporat el professorat de forma definitiva.

Lamentem el retard en l’inici de les classes.

Moltes gràcies per la vostra comprensió

19/10/20 Inici de classes i presentació inicial

L’inici de les classes a 1r DAW Semipresencial està programat finalment per dilluns 26 d’octubre i, partirà amb una presentació telemàtica a través de la plataforma Webex. Se facilitarà informació detallada als alumnes per correu electrònic amb l’enllaç per connectar-se a la videoconferència. La presentació es repetirà en torn de matí i de vesprada:

Dilluns 26 d’octubre a les 12:00

Dilluns 26 d’octubre a les 16:00

13/10/20 Instruccions per realitzar la matrícula DAW Semipresencial

Ja teniu disponibles les instruccions per realitzar la matrícula [Matrícula DAW Semipresencial]. Vos recordem que les llistes definitives es publicaran el 15 d’octubre i la matrícula cal realitzar-la de forma telemàtica del 16 al 19 d’octubre.

08/10/2020 Publicació del Butlletí Informatiu DAW Semipresencial

Ja teniu disponible la informació general dels estudis de CFGS DAW en modalitat semipresencial. Teniu disponible la informació genèrica del cicle i l’organització d’aquesta modalitat d’estudis (hores de tutories col·lectives, dates d’exàmens, calendari…). [Butlletí Informatiu DAW Semipresencial]

21/09/2020 Ampliació de la informació: Calendari admissió

Acaben de notificar-nos des de la Direcció General de Formació Professional, la resolució que estableix el calendari i el procediment d’admissió extraordinària i matrícula de l’alumnat en els ensenyaments de Formació Professional en la modalitat semipresencial de DAW que tenim concedida.

Els assistents telemàtics estaran habilitats en l’adreça: https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/

Resum Calendari Extraordinari d’Admissió

• Publicació de vacants: 23 setembre
  • Enregistrament de sol·licituds telemàticament: 23 a 28 setembre
  • Fi de presentació del Requisit Acadèmic: 29 setembre
  • Importació de sol·licituds per part del centre: 29 y 30 setembre
  • Publicació de Llistats Provisionals d’admesos: 6 octubre
  • Reclamacions telemàtiques a aquestes llistes provisionals: 6 al 8 octubre
  • Publicació de Llistats Definitius d’admesos:15 octubre
  • Reclamacions telemàtiques a aquestes llistes definitives: 15 i 16 octubre
  • Període de matrícula: 16 al 19 octubre

Més informació en la pàgina d’admissions de GVA: http://www.ceice.gva.es/va/web/formacion-profesional/admision-alumnado-en-ciclos-formativos

RESOLUCIÓ de 18 de setembre de 2020, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, per la qual s’estableix el calendari i el procediment d’admissió extraordinària i matrícula de l’alumnat en els ensenyaments de Formació Professional Bàsica, de grau mitjà i de grau superior, en centres públics no universitaris incorporats al Pla valencià d’impuls i millora de la Formació Professional per al curs 2020-2021. (DOGV núm. 8910 de 22.09.2020)

02/09/2020 Ampliació de la informació:

Ens informa Conselleria, de que el procés extraordinàri d’admissió i matrícula a la modalitat Semipresencial per CFGS DAW tindrà lloc a finals de setembre, amb la intenció que les classes dels mateixos comencen al més aviat possible, encara que serà al llarg del mes d’octubre. Aquest procés extraordinari d’admissió es desenvoluparà d’acord amb la Resolució que es publicarà al DOGV a mitjan setembre. Vos mantindrem informats a través d ela pàgina web de qualsevol novetat al respecte.