Les famílies de l’alumnat de 6é de Primària visiten el nostre centre

El dijous 7 de març l’IES Sant Vicent Ferrer organitza un acte per a mares, pares i familiars dels alumnes dels Centres de Primària de la nostra localitat. Sota el lema “Som història i som futur: un ferm compromís de qualitat“, rebrem a les famílies i les convidarem a visitar les instal·lacions del nostre centre. L’horari és el següent:

• 17:30 Recepció i benvinguda a les famílies
  • 18:00 Visita a les instal·lacions del centre
  • A continuació, xerrada informativa: “Qui som i com treballem”

El proper 26 de març organitzarem una altra jornada de rebuda i informació a familiars, en este cas de l’alumnat de 4t ESO. Serà també per la vesprada, amb la recepció i benvinguda a les 18h i posterior visita a les nostres instal·lacions. En acabar, hi haurà una xerrada informativa sobre Batxillerat i Cicles Formatius sota el lema de “Mirem cap al futur, fem-ho possible”.