Eixida a l’empresa Dismuntel d’Algemesí

Dins de les activitats habituals programades pel centre, i concretament pel Departament d’Informàtica, per a que els alumnes de cicles coneguen la realitat empresarial del nostre entorn, el dimecres 19 de de desembre l’alumnat de 2n del Cicle de Grau Mitjà de Sistemes Informàtics van fer una eixida a l’empresa local Dismuntel. Es tracta d’una visita en la qual també ha col·laborat l’EMPAL (Associació Empresaris d’Algemesí) i que ens va permetre també conèixer la seua empresa derivada AGC.

Dismuntel S.A.L. es una empresa d’Algemesí amb projecció internacional que se dedica al disseny i muntatge de components electrònics. Alumnes i ex-alumnes del nostre centre han passat per l’empresa tant per a fer pràctiques com per a quedar-se a treballar amb contracte.

El desplaçament d’anada es va fer en autobús. Una vegada allí, el grup d’alumnes es va dividir en dos grups, de manera que mentre un grup anava a visitar la part de fabricació de l’electrònica, l’altre podia estar veient com funciona la part d’administració de sistemes i desenvolupament. Al final la visita, que estava prevista per a una hora, s’allargà fins a les dues hores. A la tornada, que va ser a peu, els alumnes van passar per la Central Telefònica d’Algemesí per tal de conèixer la seua ubicació.

Una visita molt instructiva a una empresa en la que, molt possiblement, alguns dels alumnes que van anar acabaran fent les pràctiques de formació en empreses, o fins i tot treballant.

Des de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí volem agrair una vegada més tant a Dismuntel com a la resta d’empresaris d’Algemesí, especialment també a l’EMPAL, la seua disposició a col·laborar amb nosaltres en la formació dels nostres alumnes. També volem agrair la seua dedicació al Departament d’Informàtica del nostre centre, responsable del contacte amb les empreses i l’organització d’este tipus de trobades.