Visita a les instal·lacions de la ONU en València

El passat dijous 22 de novembre els nostres alumnes de 2n curs del Grau Mitjà d’Informàtica van fer una visita a les instal·lacions que la ONU té a València, en concret a Quart de Poblet. L’eixida, que ja s’ha fet altres cursos, té com a objectiu que els alumnes coneguen unes instal·lacions tecnològiques d’alt nivell, en este cas l’anomenat Centro de Tecnologia de la Información y las Comunicaciones de las Naciones Unidas.

El personal encarregat de les instal·lacions va mostrar als alumnes el centre de procés de dades juntament amb els sistemes elèctrics, de protecció, de cablejat i d’aclimatació que el mantenen en perfecte funcionament. A  més l’alumnat va tindre l’oportunitat de veure les antenes parabòliques de la base, que impressionen pel seu tamany.

La visita ha estat organitzada pel Departament d’Informàtica de l’IES Sant Vicent Ferrer, i s’emmarca dins d’un projecte educatiu que busca apropar als alumnes de cicles formatius a les empreses destacades del sector informàtic o que tinguen instal·lacions de processament de dades que poden considerades d’interés per a la formació dels nostres alumnes.