Actes del dia contra la violència de gènere

Amb motiu de la celebració del Dia Contra la Violència de Gènere, el 23 de novembre, l’alumnat de l‘IES Sant Vicent Ferrer ha participat en diverses activitats que han tingut lloc tant al propi centre com al Teatre Municipal.

Al centre han tingut lloc unes xerrades per conscienciar a l’alumnat, adreçades als grups de 3r d’ESO. També, entre varis grups d’alumnes i professors, s’han fet algunes activitats a l’entrada i al vestíbul del centre, decorant-lo amb motius i frases relacionades amb l’efemèride que tenia lloc. Ací podeu veure algunes fotos de com se va quedar el nostre institut.

A més se va llegir un manifest.

Pel que fa a les activitats fora del centre, l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van anar al Teatre Municipal juntament a veure la representació de “Cambiar el mundo“, una obra adreçada també a conscienciar la gent del greu problema que implica la violència de gènere i la necessitat de lluitar per millorar el món i fer-lo lliure de problemes d’este tipus.