Programa EXIT 2013 per al Batxillerat

L’educació dels vostres fills és el més important per a vosaltres i tots sabem de la importància que estiguen preparats per a cursos superiors. És per això que ens posem en contacte amb vostès per tal d’informar-los que durant el mes de juliol (del 2 al 25, els dimarts, dimecres i dijous) de 9 a 10 hores el centre impartirà classes de MATEMÀTIQUES per tal de preparar-los per al BATXILLERAT.

Aquestes classes són totalment gratuïtes, tan sols es demana l’interès dels pares i les ganes d’aprendre dels alumnes.

Perquè l’alumne puga participar en aquest programa cal que complimenten la instància vinculada i la presenten en la secretaria de l’Institut fins el 26 de juny de 2013.

Aprofitem l’ocasió per tal d’agrair la confiança que han dipositat en nosaltres i oferir-nos per atendre qualsevol consulta que puguen vostès plantejar-nos.