El racó de la lectura: un nou espai per a llegir

L’alumnat de l’IES Porçons podrà gaudir d’un racó per a la lectura a partir del dilluns, dia 29 de novembre. En la zona del corredor que dóna accés a la biblioteca s’ha creat un xicotet espai on s’han instal·lat un sofà i uns puffs perquè l’alumnat que vulga llegir en el temps de l’esplai puga fer-ho en un entorn agradable. Aquest espai va acompanyat per un arbre decoratiu d’on creixen uns saborosos fruits en forma de llibres; es tracta d’uns expositors on es mostraran les últimes novetats que ha adquirit la biblioteca, llibres recomanats o relacionats amb els dies D que commemora el centre educatiu.

Es tracta d’una activitat més per tal d’implementar el Pla lector que enguany s’ha encetat al centre; tots els dies la comunitat educativa del centre dedica 20 minuts de lectura en silenci. Amb aquest espai es pretén convidar l’alumnat a llegir també en el temps de l’esplai, a més de visualitzar novetats bibliogràfiques que puguen engrescar l’alumnat i professorat en aquesta profitosa activitat lectora.