Taller Poesia i Rap Vicent Andrés Estellés

El dia 23 d’abril vam tindre l’oportunitat de celebrar el Dia del Llibre amb el Taller de Poesia i Rap Vicent Andrés Estellés amb l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre.

L’activitat es va desenvolupar a l’Aula Multiusos de l’institut i va ser impartida per la cantant Clàudia Ferrando. En l’hora de durada d’aquest taller vam conéixer la figura d’un dels poetes més importants en la nostra llengua, Vicent Andrés Estellés, ja que precisament enguany celebrem el centenari del seu naixement. A més a més, va ser molt interessant conéixer els orígens del rap als Estats Units. I a continuació, vam fer la connexió d’ambdues històries amb la interpretació rapejada d’alguns dels poemes de Vicent Andrés Estellés, primer per part de Clàudia Ferrando i després, per part del nostre alumnat.

Val a dir que la participació dels i les nostres alumnes de 1r d’ESO va ser molt alta i que les intervencions de molta qualitat. Moltes gràcies a Clàudia pel taller i felicitats a tots els participants per fer-ho tan bé!