25 de novembre a l’IES Porçons

La igualtat i convivència de l’IES Porçons s’ha fet visible el 25 de novembre. L’alumnat del cicle d’atenció a les persones en situació de dependència, ha simbolitzat amb el llaç morat, la repulsa de la violència contra les dones i progressivament la resta de l’alumnat ha anat sumant-se a la protesta.

Durant la jornada escolar, s’han portat a terme diverses actuacions de conscienciació. Des de la primera hora s’ha visualitzat un presentació documentada de la relació de totes les dones assassinades per violència de gènere. Amb l’objectiu de visibilitzar-les i donar a conèixer el seu nom i la seua història perquè no queden en l’oblit.

Als patis han estat presents microrelats escrits i interpretats per l’alumnat de 4t d’ESO, on es feia visible la situació de violència i opressió a què se sotmeten moltes dones i la necessitat de lluitar contra aquesta situació.

Des la la direcció i Comissió per a la millora de convivència agraïx la col·laboració de la comunitat educativa.