Una alumna de l’IES Porçons guanya un Premi Sambori

Un any més l’IES Porçons guanya un premi Sambori, en aquesta ocasió de la 26a edició d’aquests guardons que convoca Escola Valenciana, en la fase comarcal de la Vall d’Albaida. En l’edició d’enguany l’alumna que ha resultat guanyadora ha estat Ivana Fenollar Nueda, de 4t ESO B, amb el treball «Viure per a contar-ho. 42856».

El Premi Sambori està dirigit a tots els nivells educatius, des de l’Educació Infantil fins a les Universitats, tot incloent els Centres de Formació de Persones Adultes, les Escoles Oficials d’Idiomes i també l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Als premis Samboris hi ha 3 fases, la de centre, la de comarca i la final. En la fase de comarca els premis consisteixen en lots de llibres o material escolar. Entre tots els treballs guanyadors de la fase Trobada s’atorgaran tres premis per categoria, que seran guardonats amb una menció honorífica i material escolar. Esperem que la nostra alumne tinga sort i puga ser un d’aquests guanyadors.

El Premi Sambori és molt més que un concurs; és una finestra a la creativitat i una oportunitat per a compartir la visió i talent de l’alumnat. Ja siga un relat que et tinga en suspens o una història que faça somiar, volem llegir-ho tot. El Premi Sambori va nàixer l’any 1998 i, en l’actualitat, és el premi literari escolar amb més participació de tota Europa. L’any 2023 van participar 662 centres, 4.512 professores i professors i 91.783 alumnes en el Premi Sambori. I l’IES Porçons és un dels que sempre hi participa des del Departament de Valencià.

Departament de valencià