MOBILITAT EUROPEA DE LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DE LA MARINA ALTA (segona edició).

El programa ERASMUS+ “Mobilitat Europea de la Formació Professional de la Marina Alta (segona edició)” és un projecte finançat pel Fons Europeu i cofinançat i coordinat per CREAMA.

Es tracta d’un programa europeu dirigit a alumnes de cicles formatius de grau mitja i certificats de professionalitat que va a donar l’oportunitat a 16 joves de la comarca, i dos d’ells alumnes del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència. És una mobilitat europea de 3 mesos de duració i els alumnes becats desenvoluparan pràctiques en empreses de les ciutats de Lisboa, República Txeca i Florència. La mobilitat es realitzarà en març de 2020 i té una durada de 90 dies amb l’objectiu d’incrementar el nivell de competitivitat en el mercat laboral i la seua competència en idiomes, a banda de viure una gran experiència personal i professional que suposarà per a l’alumnat treballar tres mesos en un país europeu.

Els alumnes del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència han rebut la noticia amb gran alegria e il·lusió. En les properes setmanes coneixerem les bases per a seleccionar a l’alumnat mereixedor de la beca (elaborades per CREAMA).

CARTEL-ERASMUS