Formació Professional bàsica

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA: INFORMÀTICA D’OFICINA

Grau Bàsic 2000 hores
QUINES OCUPACIONS POTS EXERCIR

Ajudant de muntador de sistemes microinformàtics. Ajudant de manteniment de sistemes informàtics. Ajudant d’instal·lador de sistemes informàtics. Ajudant d’instal·lador de sistemes per a transmissió de dades. Auxiliar d’oficina. Auxiliar de servicis generals. Enregistrador-verificador de dades. Auxiliar de digitalització. Operador documental.

MÒDULS PROFESSIONALS

Primer curs:

Ofimàtica i arxiu de documents.

Muntatge i manteniment de sistemes i components informàtics.

Ciències aplicades I.

Comunicació i societat I.

Tutoria.

Formació i orientació laboral I.

Segon curs:

Instal·lació i manteniment de xarxes per a transmissió de dades.

Operacions auxiliars per a la configuració i l’explotació.

Ciències aplicades II.

Comunicació i societat II.

Tutoria.

Formació i orientació laboral II

Formació en Centres de Treball.

COM S’ACCEDIX

Podran accedir a estes ensenyances els alumnes i les alumnes que complisquen simultàniament els requisits següents:

Tindre complits quinze anys, o complir-los durant l’any natural en curs, i no superar els dèsset anys d’edat en el moment de l’accés ni durant l’any natural en curs.

Haver cursat el primer cicle d’Educació Secundària Obligatòria o, excepcionalment, haver cursat el segon curs d’Educació Secundària Obligatòria.

Haver sigut proposat per l’equip docent als pares, mares o tutors legals per a la incorporació a un cicle de Formació Professional Bàsica.

TITULACIÓ QUE S’OBTÉ

Títol Professional Bàsic en INFORMÀTICA D’OFICINA.

Este títol professional bàsic permet l’accés a tots els cicles formatius de grau mitjà.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ ALS QUE ESTE TÍTOL PERMET l’APLICACIÓ DE CRITERIS DE PREFERÈNCIA PER A l’ADMISSIÓ EN CAS DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA

Este títol tindrà preferència per a l’admissió a tots els títols de grau mitjà dels famílies professionals de:

Informàtica i comunicacions. Administració i Gestió. Comerç i Màrqueting.