BECA ERASMUS PER ALS ALUMNES DEL CFGM ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA

L’IES Pedreguer participa aquest curs 20-21 en el projecte “Business and Inclusive Training, our Future of VET in Europe” gestionat per STEPV Intersindical Valenciana, que possibilitarà tant a l’alumnat com al professorat millorar la seua formació.

El projecte té una duració de 12 mesos i està dissenyat per a que 95 alumnes puguen realitzar practiques d’un mes o de tres mesos, 10 places de job shadowing per al professorat i 24 per a professorat que acompanya a l’alumnat i facilita la seua incorporació a les empreses d’acollida. Així, els alumnes dels centres que participen en el consorci podran realitzar pràctiques en empreses d’Itàlia, Irlanda, Malta, Alemanya, França, Portugal i Polònia. Concretament, de l’IES Pedreguer participen en aquest programa alumnat de segon curs del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència.

Tenim 6 alumnes que han sol·licitat participar en aquest projecte, amb molta il·lusió per viure aquesta experiència i adquirir un coneixement intercultural. Les alumnes interessades ja han entregat la documentació necessària i realitzat l’entrevista on-line amb membres del STEPV per a participar. Molta sort!!!