ALUMNES SELECCIONADES BEQUES ERASMUS+ 2020-21 STEPV

Ja sabem què alumnes del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència de l’IES Pedreguer participaran en el projecte “Business and Inclusive Training, our Future of VET in Europe” gestionat per STEPV Intersindical Valenciana.

Una vegada realitzat el procés de selecció, les alumnes que gaudiran de les beques Erasmus en el curs 2020-2021 són:

– Paula Medina.
– Rosa Ferrando.
– Elena Herrero.
– Cristina Pons.
– Desiré Doblado.
– Belén Mas

Aquestes alumnes podran millorar la qualitat de les seues pràctiques durant un mes a l’entorn laboral en empreses de Derry (Irlanda), Vicenza, Pesaro i Ancora (Itàlia)

A banda, realitzaran cursos de formació on-line per desenvolupar la preparació cultural, coneixeran la prevenció de riscos laborals i igualtat, la tramitació dels documents Europass, i treball a la Online Linguistic Support.

Enhorabona xiques!

L’ENHORABONA!