ENTREVISTA SOBRE L’EXPERIÈNCIA AMB EL 9 D’OCTUBRE

L’alumnat de 3r del PDC del Coromines ha preparat un pòdcast sobre el projecte d’aprenentatge servei “Convivències intergeneracionals: compartim experiències” amb els usuaris del centre de dia 9 d’Octubre de la nostra localitat que van realitzar durant el segon trimestre del curs.

Els tretze alumnes del programa fan una roda de preguntes entre ells en què conten les seues sensacions i vivències durant el projecte, la majoria molt satisfactòries i algunes altres de més difícils, però amb la conclusió final que s’emporten a la maleta una experiència fabulosa.

Al pòdcast també surten les gravacions d’àudio de la professora impulsora del projecte, Raquel Vericat, i d’algunes veus del centre 9 d’Octubre durant les visites, com la de Begoña Aparicio, encarregada de les activitats d’animació, Rosita, Luisa i Maria, entre alguns altres iaios.

La música que hem utilitzat al pòdcast com a animació és la següent:

– Com a música de fons durant l’entrevista: Carefree. Artista: Kevin Macleod

Agraïm tot l’alumnat del PDC per atrevir-se a contar a la ràdio les seues emocions sobre el projecte, i al personal del 9 d’Octubre per deixar-nos gravar les veus dels ancians per publicar aquesta selecció. També volem agrair al professor Sergio Ripoll per ensenyar-nos tan amablement tot allò relacionat amb la ràdio. Finalment, agraïm a la direcció del nostre centre per recolzar el projecte.

Esperem que vos agrade!!