ELS ALUMNES DE L’IES JOAN COROMINES VISITEN EL POBLAT IBER DEL PUIG DE LA NAU

Els dies 28 i 30 de maig els alumnes de primer d’ESO de l’IES Joan Coromines de Benicarló van anar acompanyats pels professors i professores de l’ASL al Poblat Iber del Puig de la Nau. Va ser una jornada molt profitosa en la qual van gaudir d’una visita teatralitzada i així van conèixer com vivien els ibers: localització, costums, estructura dels poblats, religió… Els alumnes van estar atents a les explicacions de la parella de figurants. La jornada va acabar amb un simulacre de batalla en la qual els alumnes van ser els protagonistes.

Aquesta activitat anirà acompanyada d’una eixida al MUCBE la pròxima setmana per tal de veure les restes arqueològiques que s’han trobat en el jaciment durant les excavacions que es van fer.

#SOMCOROMINES