EL GRUP DE TEATRE A L’ESCOLA CANTA 2024

Passat dissabte 25 de maig onze superherois i superheroïnes del nostre centre van participar en l’edició d’enguany de l’Escola Canta a Benicarló junt als xiquets del CEIP Marqués de Benicarló, CEIP E. M. Ródenas i CEIP Francesc Catalan. Acompanyats per una secció de la banda de l’Associació Musical Ciutat de Benicarló, els nostres alumnes es van fer càrrec de la presentació de l’acte i de la part teatral de l’espectacle per segon any consecutiu. Us adjuntem l’enllaç al vídeo de la cantata per tal que comproveu l’excel·lent treball que va dur a terme el nostre alumnat i la resta de participants a l’acte.

Amb aquesta representació, el grup tanca una temporada teatral que ha inclòs, entre d’altres, La mort de Sòcrates, l’adaptació del clàssic del teatre universal La inspectora o el recull de contes infantils Llops. Des d’ací volem aprofitar per mostrar l’agraïment a tots aquells i aquelles que, al llarg del curs, han col·laborat amb nosaltres.