COM SONA L’ESO 2024 ALTEA

Per primera vegada, L’alumnat de l’IES Joan Coromines ha participat en el gran projecte musical Com Sona l’ESO que enguany compleix els seus 25 anys de vida. Aquest any s’ha dut a terme a Altea on al voltant de 1500 alumnes i professors de 77 instituts de Catalunya, Illes Balears i Comunitat Valenciana, han estat preparant durant quatre dies el musical Comediant, un gran musical que hem anat preparant durant mesos al centre.

Durant aquests dies, s’han fet, a més dels assajos de l’obra, diverses activitats pels carrers d’Altea donant-li una vida artística, cultural, teatral i musical a la població, turistes i mateixos alumnes que participaven i veient espectacles i actuacions pel poble o al pavelló on es feia la trobada.

Per als alumnes ha estat una gran experiència que els fa créixer artísticament, humanament i mentalment, ja que la temàtica del musical tracta de la malaltia mental i com superar-la.

Ja estant pensant a tornar a participar l’any que ve a un altre poble.