L’ALUMNAT DE 1R DE BATXILLERAT DEL COROMINES TAMBÉ VA DE VIATGE LITERARI PER LA VALÈNCIA MEDIEVAL

El passat 18 d’abril fou el torn de l’alumnat de 1r de Batxiller de l’institut per a fer l’excursió a València, recorrent el Cap i Casal a través de la literatura valenciana del Segle d’Or. Acompanyats de textos d’Ibn Almira, Ausiàs March, Jaume Roig, Isabel de Villena o Joanot Martorell entre altres, descobriren els lligams de la ciutat amb l’època de màxima esplendor literària, cultural i econòmica. També van visitar una de les joies de l’arquitectura gòtica, la Llotja de la Seda, Patrimoni de la Humanitat per l’UNESCO.

Amb aquesta visita, el departament de valencià del Coromines pretenia donar a conéixer l’esplendor cultural i econòmic d’un territori, el Regne de València, que deixà la seua empremta tant a la literatura com als racons de la ciutat de València.