ALUMNAT D’FP DEL COROMINES S’APROPA AL MÓN EMPRESARIAL

El passat 20 d'abril l'alumnat de cicles formatius de l'IES JOAN COROMINES va gaudir d'una activitat extraescolar on va visitar el centre logístic de Porcelanosa a Vila-real, i EDEM-LANZADERA a València. A l'eixida va assistir alumnat de diferents cicles formatius (Administració i Finances, Assistència a la direcció, Gestió Administrativa i DAM) els quals van poder contemplar primerament les instal·lacions de la taulellera valenciana Porcelanosa, la qual opera a més de 150 països. En la visita vam conèixer el procés complet de fabricació, d'aprovisionament i punts logístics amb els quals l'empresa compta.

Posteriorment, l'alumnat es va desplaçar fins a la capital del Túria per visitar la incubadora d'empreses EDEM-LANZADERA, on va gaudir d'una xerrada "emprenedors del segle XXI". E

n definitiva, aquesta eixida va servir per a consolidar i ampliar coneixements fora de l'aula, ja que visitar empreses capdavanteres i escoltar a persones que han materialitzat les seues idees, és altra manera de visibilitzar que amb esforç, constància e il·lusió, emprendre és una opció més.

#somcoromines #ciclesformatius #fp #benicarlo