I CURSA SOLIDÀRIA INTERCENTRES “CARXOFA-RUN”

El passat divendres, 5 de maig de 2023, va tindre lloc la “I Cursa Solidària InterCentres Carxofa-Run", organitzada pel grup Innovatec de l’IES Joan Coromines de Benicarló amb la col·laboració de l’Ajuntament de la mateixa ciutat, on la cooperativa Benihort va proporcionar part de l’avituallament de la cursa amb cinc caixes de taronges que tots els i les participants podien anar agafant a mesura que anaven acabant les seues respectives curses. Que, per cert, tots i totes van dir que estaven boníssimes!

La “Cursa Solidària Intercentres Carxofa-Run" es tracta d’un projecte innovador, on es fa ús de les últimes metodologies educatives com ara l’aprenentatge col·laboratiu i basat en reptes i projectes, on l’alumnat té la possibilitat de desenvolupar les seues destreses i habilitats interpersonals, mitjançant el treball en equip i on els alumnes hauran d’organitzar-se, assumir rols, cercar i desglossar informació, etc, per tal de dur a terme la implementació del projecte i, finalment, l’exposició i funcionament en un entorn real.

Els cicles formatius que han col·laborat en el desenvolupament i implantació d’aquest projecte han sigut els de les famílies professionals d'Informàtica i Comunicacions, Administració i Gestió i Activitats Físiques i Esportives del Coromines. També vam comptar amb l’extraordinària col·laboració dels alumnes del cicle Grau Superior d’Estètica i Benestar, del CIPFP Benicarló (Centre Integrat Públic de Formació Professional), gràcies als quals els i les participants a la cursa van comprovar els avantatges dels massatges per a una correcta recuperació muscular.

L’esdeveniment va acollir vora 1.000 participants, que van poder gaudir d'un dia diferent, fomentant la companyonia i l'esport saludable, i del que volem agrair a la Cooperativa la seua implicació i aportació amb la mateixa i el seu compromís, sempre que se’ls ha requerit.