LA FRANCOFONIA A L’IES JOAN COROMINES

Clic per a ampliar

[Veure més fotos]

El departament i l'alumnat de francès del IES Joan Coromines, van organitzar el dia de la Francofonia:  és una festa nacional, en la qual es celebra la cultura i la llengua franceses.  Una oportunitat per a conèixer el país veí mentre gaudim de l'experiència! [Llegir més…]

En primer lloc, els alumnes van preparar una exposició de països francòfons, disponible per a tothom, situada al passadís del centre.

Per una banda, els grups de 1r i 2n d'ESO portaven la bandera del país francòfon triat. Per una altra banda, els de 3r, 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat van fer un esmorzar solidari amb plats típics gals.Al capdavall,  els alumnes van xalar de la experiència, i al mateix temps, van ajudar a les famílies benicarlandes del menjador social.