PARTICIPACIÓ DE L’IES JOAN COROMINES EN LA 10a EDICIÓ DE DESAFIO ROBOT

Nou alumnes de l'IES Joan Coromines, van viatjar fins a València, per a participar el passat divendres 11 de maig de 2018, en la competició de robots més important de la Comunitat Valenciana, "Desafio Robot", que es va desenvolupar al Centre de les Arts i les Ciències de València.

Allà, centenars d'alumnes procedents d'arreu de la Comunitat Valenciana van presentar els seus robots. Robots en els quals han estat treballant durant tot el curs i que ara havien de demostrar el que sabien fer, en el nostre cas lluitar SUMO.

Els alumnes participants van ser: Ian Soria i Olatz Quevedo de 1r de Batxillerat, Daniel Naranjo, Maksym Nykytiuk de 3r d'ESO, Jaime Cerdá, Jeremy Villanueva, Rubén Arnau, Héctor Simó i Marc Lluch de 2n d'ESO. Els professors encarregats van ser Eloi Forés i Jose M. Lluch