Acreditació Erasmus+ 2021-2027

KA120-SCH-096081

El nostre centre és ja un centre ERASMUS. Tenim l’acreditació ERASMUS concedida fins el 2027.

L’acreditació Erasmus és una eina per a les organitzacions d’educació i formació professionals que es volen obrir a l’intercanvi i la cooperació internacional.

La concessió de l’acreditació Erasmus confirma que el centre ha establert un pla per executar activitats de mobilitat d’alta qualitat. Aquest pla s’anomena PLA ERASMUS.

Els objectius d’aquest pla són:

-Reforçar la dimensió europea de l’ensenyament i l’aprenentatge.
-Fomentant els valors d’inclusió, diversitat, tolerància i participació democràtica.
-Promoure el coneixement sobre el patrimoni europeu comú i la diversitat donant suport al desenvolupament de xarxes professionals a tot Europa.
-Donarsupor al desenvolupament professional dels professors i equips directius dels centres.
-Millorar la qualitat de l’ensenyament i l’aprenentatge en l’educació escolar.
-Fomentar l’ús de les noves tecnologies i els mètodes d’ensenyança innovadors.
-Millorar l’aprenentatge d’idiomes i la diversitat lingüística en els centres escolars.
-Promoure l’intercanvi de bones pràctiques en l’ensenyament.
-Contribuir a la creació d’un espai Europeu d’Educació

Accions curs 2022-23

KA121-SCH-000064630

Accions curs 2021-22

KA121-SCH-000011556

This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.