Projecte Europeu Etwinning

ETWINNING és la comunitat de centres escolars d’Europa. Ofereix una plataforma als equips educatius dels centres escolars per a comunicar-se, col.laborar i desenvolupar projectes comuns utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació.

La plataforma www.etwinning.net proporciona ferramentes per a que els docents europeus troben socis per a compartir idees, intercanviar bones pràctiques docents i treballar conjuntament.

eTwinning 2022/2023

eTwinning cursos anteriors

Curs 2020-2021

El proyecto se centró en los juegos de escape. Además, se incluiyeron numerosos cifrados y rompecabezas. La edad de los participantes varíó entre los 10-13 años.

Curs 2019-2020

Los alumnos crearon una serie de vídeos de normas de seguridad en Internet. Cada escuela elegió una amenaza común que enfrenta a los niños en línea y hizo una película animada para presentarla. El 11 de febrero de 2020, Día de la Internet Segura, se presentaron al público todas nuestras películas de animación.

Curs 2018-2019

BLACK & WHITE es un proyecto eTwinning para alumnos mayores. Verán la famosa película de terror Psycho de Hitchcock y aprenderán datos interesantes sobre ella. Vamos a escribirnos, hablarnos, crearemos un logo de proyecto pero principalmente vamos a hacer un corto mudo NEGRO Y BLANCO grotesco o de terror. Durante varias tareas dirigidas durante todo el año escolar, nuestros alumnos mejorarán sus habilidades de comunicación y pueden encontrar nuevos amigos.

PROJECTES e-Twinning assignatura ICT del projecte plurilingüe curs 2017-2018

Christmas cards exchange 1rESO

The project is based on exchanging Christmas cards between different schools. Cards should contain Christmas wish in a national language and in English. Photos, pictures or drawings can be included.

El projecte es basa en l’intercanvi de targetes de Nadal entre diferents escoles. Les targetes han de contenir el desig de Nadal en un idioma nacional i en anglès. Es poden incloure fotos o dibuixos.

Radio In 2n ESO

Our eTwinning project RADIO IN is going to be about listening to the radio. During several activities pupils will use their English in the real life, they will learn new ICT tools and, hopefully, they will meet new friends. We are also going to create a project logo, make presentations about ourselves and more.

El projecte eTwinning RADIO IN serà escoltar la ràdio. Durant diverses activitats, els alumnes utilitzaran el seu anglès en la vida real, aprendran noves eines TIC i, amb sort, es trobaran amb nous amics. També anem a crear un logotip del projecte, fer presentacions sobre nosaltres mateixos i molt més.

Our Green Future, Our Responsibility 3r ESO

In this project participants will first introduce themselves and their environment (school , town and area) then they will present and compare their level of sustainable developements in a number of topics (at school , in their hometown or area). Finally they will identify ways of improvement and imagine solutions as well as ideal situations. We hope this project could be turned into an Erasmus + application for next school year.

En aquest projecte els participants introduiran per primera vegada el seu entorn (escola, ciutat i àrea), i presentaran i compararan el seu nivell de desenvolupament sostenible en diversos temes (a l’escola, a la seva ciutat o zona). Finalment, identificaran maneres de millorar i imaginar solucions i situacions ideals.

L.O.V.E (Living Our Values Everyday) 4t ESO

The aim of the project is to focus on the values which are mostly ignored by the new generation because of the impact of dazzling technology and changing lifestyle habits. The topic offers many important values to be discussed. The students are going to study each through different ICT tools and improve their ability to use English language correctly .We would like to concentrate 8 different values ,discussing one value each month, with a focus on the development of all language skills as speaking, listening, reading and writing.

We are going to let the students realise the importance of ethical behaviours and virtues which are the cores of development of their personality as well as society and move our values to the next generations. Morever, we want to create awareness about how values make us acquire strong views and expands our horizons.

L’objectiu del projecte és centrar-se en els valors ignorats principalment per la nova generació a causa de l’impacte de la tecnologia i el canvi d’hàbits d’estil de vida. El tema ofereix molts valors importants a discutir. Els estudiants estudiaran cadascun a través de diferents eines TIC i milloraran la seva habilitat per utilitzar l’idioma anglès correctament. Ens agradaria concentrar 8 valors diferents, debatre un valor cada mes, centrant-se en el desenvolupament de totes les habilitats lingüístiques com parlar, escoltar , lectura i escriptura.

Anem a deixar que els alumnes s’adonem de la importància dels comportaments ètics i de les virtuts que són el nucli del desenvolupament de la seva personalitat, així com de la societat, i mouen els nostres valors a les pròximes generacions. A més, volem crear consciència sobre com els valors ens fan adquirir punts de vista sòlids i expandeixen els nostres horitzons.