Previsita Instituto Comprensivo Cavour

Les professores Alícia Añó, directora, i Gema Luis, secretària, han realitzat una activitat de mobilitat a Cavour (Itàlia), en el centre educatiu dels socis italians que col·laboren des del curs passat amb l’IES Eduardo Primo en el projecte d’acreditació Erasmus+.

Les dos professores han realitzat una visita preparatòria amb una doble finalitat. Per una banda, preparar la mobilitat que farà el nostre alumnat al centre italià a finals de febrer, i per l’altra, organitzar projectes futurs i accions conjuntes amb el centre italià i el centre holandés amb el qual també ja hem començat a treballar durant este curs, el director del qual també es troba a Cavour. Així, els directors dels tres centres han pogut encetar i coordinar futures relacions internacionals d’una manera molt profitosa.
El balanç ha sigut molt positiu ja que també han pogut visitar dos centres de secundària i de batxillerat i dos més de cicles formatius. En estos últims s’ha acordat que alumnes de l’IES Eduardo Primo que cursen el cicles d’Informàtica puguen fer les pràctiques en empreses italianes.

Els tres centres es tornaran a trobar en abril pero aquesta vegada en Almelo ( Holanda) per a continuar treballant amb el projecte de sostenibilitat.