Sharing books, sharing stories – Mobilitat Itàlia

Blog: https://sharingstoriesturin.blogspot.com/

SHARING BOOKS, SHARING STORIES

La Scuola Materna Elementare E Media Cavour ha participat per primera vegada en el projecte Erasmus+ acollint els nostres carletins de l’I.E.S Eduardo Primo Marqués durant la setmana del 13 al 20 de maig. Durant aquesta setmana, espanyols i italians han dut a terme diverses activitats al llarg de la setmana.

El primer dia tots els participants, espanyols i italians, han fet activitats molt variades. En aquestes activitats destaquem un tour per l’institut, un altre per la muntanya de Cavour, jocs per coneixe’ns millor i trencar el gel, i fins i tot la creació del material per a l’obra de teatre negre.
Un dels dies més emocinants, ha sigut el dia que vam fer rafting al riu Stura.
També hem jugat a jjocs d’inclusió com el futbol en muletes o el voleibol asseguts i, a més, ballaren cançons com “La Macarena” o “Mediterrània”.

A més a més, hem visitat la ciutat de Torí. Allí hem visitat el Museu Egipci i el Museu del Cinema. També hem assistit a un concert de rock i hem presenciat el funcionament de la delegació d’estudiants de la Scuola Materna Elementare E Media Cavour.
Per finalitzar la setmana, hem realitzat l’obra del teatre negre, aconseguint un resultat final magnífic.